flag Судова влада України

Посадова інструкція головного спеціаліста з інформаційних технологій суду

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА З

ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕЛЬМАНІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ

1. Загальні положення

1.1. Посадова iнструкцiя головного спеціаліста з інформаційних технологій Тельманівського районного суду встановлює единi засади дiяльностi, обсяг посадових обов’язкiв та основнi вимоги щодо їх виконання, права та обсяг вiдповiдальності особи, яка займає посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій районного суду (далi — головний спеціаліст з інформаційних технологій).

1.2. Головний спеціаліст з інформаційних технологій є посадовою особою апарату Тельманівського районного суду (далi— суд), правовий статус якої визначається Законом України “Про державну службу”.

1.3. Головний спеціаліст з інформаційних технологій призначається на посаду та звiльняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу України.

1.4. На посаду головного спеціаліста з інформаційних технологій призначається особа, яка має вищу освiту відповідного професійного спрямування з освiтньо-квалiфiкацiйним рiвнем спецiалiста або магiстра, стаж роботи за фахом не менше 1 року.

1.5. У своїй роботі керується Конституцiєю України, Кодексами України, Законами України “Про судоустрiй і статус суддiв”, “Про державну службу’, “Про боротьбу з корупцiєю” та iншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабiнету Мiнiстрiв України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують питання організації та здійснення організаційного-технічного забезпечення діяльності судової системи, наказами, iнструкцiями та рекомендацiями державної судової адмiнiстрацiї України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, рішеннями органів суддівського самоврядування; правилами та нормами охорони праці та протипожежного захисту, iншими нормативно-правовими актами та цiєю посадовою iнструкцiєю.

2. Завдання та обов’язки

2.1. Організовує впровадження в роботі суду комп’ютерних технологій: встановлення комп’ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп’ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп’ютерної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп’ютерного обладнання тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу.

2.2. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.

2.3. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді.

2.4. Організовує проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення.

2.5. Здійснює обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп’ютерної мережі.

2.6. Надає консультативну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп’ютерного обладнання і програмного забезпечення.

2.7. Забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп’ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп’ютерної мережі, адміністрування контролера домену та сервірів комп’ютерної мережі.

2.8. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

2.9. Здiйснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп’ютерної мережі.

2.10. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп’ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

2.11. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції з урахуванням положень п. 5.1 цієї інструкції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти.

2.12. Відповідає за розміщення інформації на офіційному веб-сайті «Судова влада».

3. Права

3.1 Користуватися правами i свободами, передбаченими Конституцiєю України, Законами України “Про державну службу” та iншими актами законодавства.

3.2 На соцiальний та правовий захист відповiдно до свого статусу.

3.3 За дорученням керівництва представляти інтереси суду в підприємствах, установах та організаціях, органах влади з питань, що належать до його компетенції.

3.4 Отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на нього обов’язків та завдань.

3.5 У встановленому порядку отримувати від працівників суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов’язків.

3.6 За погодженням з керівництвом суду залучати інших працівників апарату суду з метою забезпечення виконання покладених на нього завдань.

3.7 Вносити в межах своєї компетенції пропозиції щодо вдосконалення роботи суду.

3.8 Брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

4. Вiдповi.дальнiсть

4.1 Головний спеціаліст з інформаційних технологій відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів україни «Про державну службу» та «Про боротьбу з корупцією» несе відповідальність за порушення трудової дисциплiни, невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків і завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних iз прийняттям на державну службу та її проходженням.

5. Взаємовідносини за посадою

5.1 Головний спеціаліст з інформаційних технологій підпорядковується голові суду та безпосередньо керівникові апарату суду або начальнику відповідного відділу, якщо штатним розписом суду передбачено структурні підрозділи, координує свою роботу з відповідним територіальним управлінням державної судової адміністрації, структурним підрозділом з інформаційних технологій ДСА України та інформаційно-технічним адміністратором Єдиного державного реєстру судових рішень.

5.2 Головний спеціаліст з інформаційних технологій отримує доручення безпосередньо від голови суду, керівника апарату суду або начальника відповідного відділу.

5.3 Подання головним спеціалістом з інформаційних технологій документів на підпис голові суду здійснюється після погодження з керівником апарату суду або начальником відповідного відділу.

5.4 Головний спеціаліст з інформаційних технологій під час виконання своїх обов’язків та завдань взаємодіє з іншими працівниками апарату суду, територіального управління ДСА та структурного підрозділу з інформаційних технологій ДСА України, інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень та за погодженням з головою суду з органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями.